Veel gestelde vragen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U plaats gemakkelijk een bestelling door het door u gewenste product aan uw winkelmandje toe te voegen. Wanneer u het gewenste product heeft toegevoegd kunt u het nogmaals bekijken door op uw winkelmandje ( rechtsboven in beeld ) te klikken, u kunt dan kiezen tussen naar betalen en het bekijken van uw winkelmandje. U kiest voor 'Naar betalen' of via eerst het winkelmandje te bekijken en 'Ga door naar afrekenen' te klikken. U kunt er nu voor kiezen een account aan te maken, in te loggen doorgaan zonder account (mocht u al ingelogd zijn, dan slaat u deze stap over). U vult alle benodigde informatie in en gaat door naar het adressen om de gewenste ophaal of verzend locatie te kiezen. Dan kiest u de bezorgmethode en gaat u door naar de betaling. Bij de betaling kunt u weer kiezen tussen onze betalingsmethodes. Kies de door u gewenste methode en reken af. u ontvangt van ons een bevestiging van uw aankoop. Check daarom altijd even uw mail of de bestelling geslaagd is.
Hoe retourneer ik een product?
Bekijk onze uitgebreide retour pagina voor een net overzicht en het herroepingsrecht formulier.
Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
U kunt bij ons betalen met de volgende betalingsmethoden: Visa, Bancontact, Maestro, PayPal, IDeal, Tikkie, American express & Cartes Bancaires
Wordt er ook naar het buitenland verzonden?
Ja, alleen hiervoor gelden wel andere verzend tarieven. Voor meer info, bekijk de pagina: verzending.
Hoe worden de producten verzonden?
Wij maken gebruik van de MyParcel verzendmethode. Bekijk de pagina: verzending, voor verdere informatie.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
U vindt uw factuur terug in uw mail en bij uw bestelling. U kunt ook naar 'uw account' gaan en het kopje bestellingen aanklikken en daar de factuur downloaden. Let op! U kunt hier alleen gebruik van maken als u een account heeft aangemaakt.
Is uw vraag nog niet beantwoord?
Stel hier uw vraag en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.